Jouw uitdagingen?
In de dynamische wereld van de retail sta je als ondernemer voor verschillende uitdagingen. Stijgende kosten, weersafhankelijke omzet, digitalisering en het aanhoudende personeelstekort zijn slechts enkele van de obstakels waar je mee te maken krijgt. Het is een voortdurende strijd om je winkel rendabel te houden en tegelijkertijd te voldoen aan de veranderende behoeften van klanten.
En of dat nog niet genoeg is, is het vinden en behouden van gekwalificeerd personeel een continue uitdaging in een sector waarin veel medewerkers parttime willen werken en specifieke voorkeuren hebben qua werktijden.
Please, dé partner in personeelszaken, begrijpt jouw uitdagingen en is er om je te ondersteunen bij het overwinnen ervan. Zo kun jij je richten op het laten groeien van je winkel en het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving.
Hoe kunnen we jou helpen?

Dé partner in personeelszaken voor de retail
Hi, wij zijn Please! Dé partner in personeelszaken voor retail-ondernemers zoals jij, met ruim 25 jaar ervaring in jouw branche. Wij begrijpen je en zijn er om je te helpen. Zo bieden onze flexibele arbeidscontracten je de mogelijkheid om snel in te spelen op pieken en dalen in de vraag, terwijl wij de administratieve lasten en risico’s dragen.
Door je personeelszaken aan Please uit te besteden, geniet je van talloze voordelen. Je wordt volledig ontzorgd, waardoor je je kunt richten op wat echt belangrijk is: het creëren van een geweldige winkelervaring voor je klanten. Bovendien profiteer je van tijdige en nauwkeurige salarisbetalingen, zelfs in tijden van financiële uitdagingen. En mocht je vragen hebben of behoefte aan ondersteuning op het gebied van personeelszaken, dan staan onze experts altijd voor je klaar.
- Flexibiliteit
- Ontzorging
- Alles goed geregeld voor je personeel
- Ondersteuning van onze experts

Winkelpersoneel behouden? Zo doe je dat!
De retailwereld verandert. Dat vraagt om een nieuwe manier van werkgeven afgestemd op wat jouw werknemers nodig hebben. Weten hoe je dit doet? Download het GRATIS whitepaper en ontdek de sleutel tot succes voor trouwe en gemotiveerde werknemers in jouw winkel.

Ik ben blij dat Please mij ondersteunt bij het werkgeven en mij veel uit handen neemt zoals risico's en de personeelsadministratie.
Karin Vollering
Winkeleigenaresse bij Groene Vingers in Delft
HR diensten voor de retail
De meeste zelfstandige retail ondernemers en franchiseformules zijn al gebaat bij één van onze diensten, vooral de uitzenddienstverlening is populair. Maar bij sommigen doen we inmiddels álle personeelszaken:
- Payroll voor de retail
- Uitzenden voor de retail
- Salarisadministratie voor de retail
- ZZP dienstverlening voor de retail
- Digitale tools voor de retail
- HR dienstverlening voor de retail
- Ondersteuning voor franchiseformules
Weten hoe we jou het best ondersteunen?

Aybler, de digitale tool voor personeelszaken in de retail
Als retailondernemer en werkgever begrijpen we dat digitalisering een belangrijk vraagstuk is waar je mee te maken hebt. Daarom bieden we bij Please Aybler aan, een krachtig en compleet digitaal platform waarmee je al je personeelszaken efficiënt kunt regelen. Met Aybler behoren geprinte roosters, onoverzichtelijke planningen en kwijtgeraakte urenbriefjes voorgoed tot het verleden.
Met Aybler kun je…
- Slimme roosters maken
- Pushnotificaties naar je medewerkers sturen
- Online trainingen en werkinstructies maken
- Uren, declaraties, verlof en verzuim registreren
- Arbeidscontracten beheren
- In app schakelen met een Please expert
- En nog véél meer!
Maak gebruik van Aybler en ontdek hoe het jouw retailbedrijf naar een hoger niveau kan tillen.

Samenwerken?
Wacht niet langer! Neem contact met ons op en ontdek hoe Please en Aybler jouw retailonderneming naar een hoger niveau kunnen brengen brengen. Samen gaan we voor groei, succes en een zorgeloze toekomst in de retail.
Direct aan de slag? Download het GRATIS whitepaper en ontvang alvast wat concrete tips en inzichten van onze experts.

Deze ondernemers gingen je voor
Veelgestelde vragen van retail ondernemers
Iedere dag krijgen wij talloze vragen van retail ondernemers zoals jij. We geven graag antwoord op deze vragen. Mis je een vraag? Neem even contact op. Dan beantwoorden we je vraag persoonlijk.
-
Please heeft al 23 jaar ervaring in de retail. De verschillende Retail cao’s, zoals de cao Retail Non-food? Die kennen we daardoor (bijna) van buiten. En verandert er iets? Dan hoor je dat direct van ons. Onze juridische afdeling zit namelijk boven op wijzigingen in wet- en regelgeving.
-
Jazeker! Als je kiest voor onze uitzenddienstverlening ondersteunen wij je bij de werving en selectie van jouw nieuwe collega’s. We hebben geen pooltje aan uitzendkrachten, maar stellen (samen) een scherpe vacaturetekst op, genereren een groot bereik voor jouw vacatures middels slimme campagnes en laten kandidaten op een gemakkelijke en vooral leuke manier solliciteren, via de sollicitatie experience in Aybler.
-
Goede vraag, maar het antwoord is niet zo eenvoudig. Allereerst bepaalt de manier waarop je met ons samenwerkt jouw tarief. Kies je voor payroll, uitzenden, salarisadministratie, onze ZZP dienstverlening of een mix hiervan? Deze diensten hebben ieder hun eigen prijsstelling. Wil je precies weten wat jouw tarief is?
Neem even contact op met onze adviseurs voor een gepersonaliseerd kostenplaatje. -
Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. We bieden Aybler namelijk kosteloos aan in combinatie met onze payroll-, uitzend-, salarisadministratie- of ZZP dienstverlening.